diumenge, 2 de desembre del 2012

21 de novembre


Intervenció directa amb alumne amb problemes d’atenció i impulsivitat. Es treballa amb l’alumne. Entrenament en autoinstruccions i regulació de l’activitat i la impulsivitat. L’activitat té una durada de mitja hora i es durà a terme tots els divendres durant aquest trimestre.
PROCEDIMENT D’APRENENTATGE EN AUTOINSTRUCCIONS.
CONSTARÀ DE 5 FASES:
  1. L’orientadora actua com a model i du a terme una tasca, mentre la verbalitza en veu alta per a ella mateixa (modelat cognitiu).
  2. L’alumne du a terme la mateixa tasca realitzada per l’orientadora, baix la supervisió d’aquesta (guia externa en veu alta).
  3. L’alume torna a fer la mateixa tasca, dirigint-se a ella mateix en veu alta (autoinstruccions en veu alta).
  4. A continuació la tasca es realitza de nou, però la verbalització amb un tó molt baixet (autoinstruccions enmascarades).
  5. L’alumne guia el seu propi comportament a través d’autoinstruccions internes, mentre va desenvolupant la tasca (autoinstruccions encobertes).

Finalitat: reduir l’impulsivitat i millorar l’atenció i la forma en que s’enfronta als fracasos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada