1. Seguiment dels alumnes avaluats durant el primer
trimestre. Alumne "D" corresponent al primer cas d'intervenció és derivat a l’atenció de la mestra de PT, al mes
d’octubre. L’especialista en PT, convoca
als pares per a una reunió per a exposar-los els següents temes:
-
Dinàmica
de treball de l’aula de PT.
-
Tasques
a treballar amb l’alumne.
-
Hores
d’intervenció.
- Informació
sobre l’informe trimestral del treball realitzat a l’aula de PT, que
acompanyarà al butlletí de notes.
-
Pautes
de treball a casa i pròxims seguiments de l’alumne.
2. Reunió de coordinació de l’equip del SPE. Dijous de
vesprada el director de l’SPE convoca reunió, per a tractar els següents temes:
-
Economia
de l’SPE. L’habilitat de l’SPE ens comunica la possibilitat de adquirir nou
material psicomètric i psicopedagògic. Cal tenir en compte que finalitza l’any
i per tant el pressupost amb què compta l’SPE per al present any, ens
possibilitat fer una despesa econòmica per a comprar material. Tant els
orientadors/es com els especialistes en AL, podran lliurar un full de material,
d’ahí es farà un llistat de prioritats per a fer l’encomanda.
-
El
Director comunica els terminis per a realitzar els Informes Tècnics per als
dictàmens d’escolarització, que segons instruccions de la inspecció educativa,
cal estar realitzats, la segona quinzena del mes de gener, com a més tardar.
3.
Dins de la funció d’assessorament a les famílies de l'alumnat, participant, si
s'escau, en el desenvolupament de programes formatius de pares i mares
d'alumnes, es proposa a la direcció del centre el desenvolupament de fulls
informatius per a pares. La seua finalitat és, proporcionar a les famílies unes
pautes educatives per a donar resposta a les necessitat típiques de cadascuna
de les etapes, i a més a més servir de guia per a detectar possibles necessitats
en l’àmbit familiar.
Estos
fulls es repartiran a cadascun dels alumnes per a donar a casa i tindran una
periodicitat mensual. S’ha tingut en compte les necessitats del centre i de les
diferents etapes educatives, per a fer una planificació anual dels temes que es
van a tractar als fulls informatius.
La
planificació serà la següent:
Mes
|
Nivell educatiu
|
Tema
|
Novembre
|
Ed.
Infantil
|
L’estimulació
del llenguatge.
|
Ed.
Primària
|
Com
dur avant els estudis.
|
|
Desembre
|
Infantil
i Primària
|
Els
joguets.
|
Gener
|
Infantil
i Primària
|
Prevenció
dels problemes d’atenció.
|
Febrer
|
Infantil
i Primària
|
El
meu fill no em fa cas.
|
Març
|
Infantil
i Primària
|
Com
treballar l’autoestima.
|
Abril
|
Infantil
i Primària
|
Dificultats
per a relacionar-se amb els altres.
|
Maig
|
Infantil
|
Prevenció
de l’agressivitat infantil.
|
Primària
|
Tècniques
de relaxació.
|
|
Juny
|
Infantil
3 i 4 anys.
|
Orientacions
per a l’estiu.
|
Infantil
5 anys.
|
Comença
l’E.P.
|
|
1r
i 2n cicle E.P
|
Orientacions
per a l’estiu.
|
|
3r
cicle E.P
|
Comença
l’E.S.O
|
Bona tarda Ximo,
ResponEliminaDe la mateixa manera que a la darrera revisió insisteixo que el nombre d’entrades és insuficient. No dubto que facis molta i bona feina, però no queda en absolut reflectit al Pràcticum. No es podrà valorar.
Només una dada com a exemple: des de la darrera revisió (fa dues setmanes), només has fet una entrada. Penso que és una dada suficientment significativa.
Tampoc no has intervingut en els blocs dels companys de l'aula.
Aquesta entrada no és sols d'un dia sinó de més. Igual és que no ho he fet be.
EliminaBona tarda Ximo,
ResponEliminaEt suggeriria que fessis entrades més desglossades intentant establir una entrada per a cada aspecte.
recorda que és un "diari" de Pràctiques