dimecres, 7 de novembre del 2012

Passant el test Wisc IV
Observacions:

Com vegem el fet ja per sí de traure a l'alumne del seu entorn inmediat ( la classe on estan tots els companys ) fà que aquesta intervenció siga molt freda i l'alumne no estiga còmode en les seues manifestacions més naturals fent que els resultats no siguen del tot objectius ni tampoc puguen tenir el grau de confiança esperada en el test.

2 comentaris:

  1. Hola Ximo,
    Has començat situant de manera general el teu Pràcticum i fent una descripció narració d’algunes sessions. També hi has aportat algunes observacions. Seria molt interessant que hi reflectissis les teves reflexions sobre la intervenció i les conclusions a què pots anar arribant al llarg del pràcticum. És important que en el blog del Pràcticum es plasmi el procés de contrast constant entre el pla teòric amb la pràctica real del dia a dia.
    Aprofito per comentar-te que les intervencions al blog han de ser sovintejades.
    El nombre d'entrades del teu blog és insuficient.
    Respecte al seguiment dels blogs dels companys, hauries de fer l’esforç de seguir-los i participar-hi.

    ResponElimina
  2. Hola Ximo,
    Entenc que quan un alumne surt de la seva aula perquè se li passi un test tingui cert grau de nerviosisme i que els resultats no puguin ser massa fiables. Aquesta realitat també la constato jo alguna vegada al meu centre en la secció d’ESO. De fet ja hem après que un test té una importància relativa i que els seus resultats són purament orientatius. L’observació de l’alumne a l’aula, les entrevistes amb els professors que el tenen... ens complementen la informació i ens poden ajudar a objectivar resultats.

    Anna M

    ResponElimina